جزئیات استخدام در بانک رسالت

استخدام در بانک رسالت

زمان ثبت نام استخدامی در بانک رسالت

استخدامی در بانک رسالت

شرایط استخدام استخدامی در بانک رسالت

جزییات استخدام در بانک رسالت


بانک رسالت با استعانت از خداوند متعال، جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در استان تهران صرفاً از آقایان واجد شرایط پس از مصاحبه عمومی و تخصصی دعوت به همکاری می نماید.


نوع شغل: بانکدار(متصدی امور بانکی)


ثبت نام و ارائه مدارک صرفاً از طریق مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس ((www.RQ bank.ir ازتاریخ 94/05/14 و حداکثر تا تاریخ 94/05/20 امکان پذیر می باشد و نیازی به مراجعه حضوری و یا پیگیری از طریق تلفن نمی باشد.


بانک قرض‌الحسنه رسالت اولین بانک قرض‌الحسنه خصوصی در ایران است که در گذشته و از سال ۱۳۷۶ به صورت صندوق قرض‌الحسنهٔ رسالت فعالیت می‌کرد. در صفحهٔ تاریخچهٔ وب‌سایت رسمی این بانک گفته شده‌است که این مؤسسه توسط گروه‌های مختلف مردم و از جمله ایثارگران (رزمندگان، مجروحان و اسرای سابق جنگ ایران و عراق) به وجود آمده‌است. با ظهور اولین بانک قرض‌الحسنه در سال ۸۶ توسط دولت محمود احمدی‌نژاد با عنوان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این مؤسسه نیز در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ مجوز تبدیل به بانک قرض‌الحسنه و ادامه فعالیت در شبکه بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد. در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ (۷ مارس ۲۰۱۴) این بانک دارای ۲۳۶ شعبه در سراسر ایران بوده‌است.[۱] سرمایهٔ اولیهٔ بانک مبلغ پانصد میلیارد ریال بود. بسیاری از صندوق‌های قرض‌الحسنهٔ خرد و مؤسسات قرض‌الحسنه در طول فعالیت قرض‌الحسنهٔ رسالت، با دستور بانک مرکزی در این بانک ادغام شدند.

تلاش در اشاعهٔ فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه
رفع نیازهای ضروری مردم با پرداخت وام‌های قرض الحسنه
اشتغال‌زایی و کمک به راه‌اندازی و تداوم فعالیت کارگاه‌های کوچک و تعاونی‌ها
حساب‌ها[ویرایش]
قرض‌الحسنهٔ پس‌انداز
قرض‌الحسنهٔ جاری
وام‌ها[ویرایش]
وام قرض‌الحسنهٔ عادی
این تسهیلات به افراد واجد شرایط تا سقف دویست میلیون ریال با کارمزد دو درصد در سال اعطا می‌گردد.

وام قرض‌الحسنهٔ ویژه
تا حداکثر مبلغ پنجاه میلیون ریال بدون کارمزد به افراد ایثارگر (رزمندگان، مجروحان و اسرای سابق جنگ ایران و عراق) یا تا مبلغ چهار میلیون ریال بدون کارمزد به دیگر افراد واجد شرایط در صورت خوش‌حسابی

وام قرض‌الحسنهٔ وجوه اداره شده
کلیه سازمان‌ها می‌توانند با متمرکز نمودن حساب خود تسهیلات متناسب با شرایط خود جهت پرداخت به کارمندان خود را فراهم نماید. کارمزد مورد محاسبه ۱٫۵٪ سالیانه می‌باشد. نحوه استفاده ۱) امضاء قرارداد فی مابین ۲) واریز مبلغ مورد نظر به حساب مورد اشاره در قرارداد فی مابین ۳) معرفی افراد

خدمات الکترونیک[ویرایش]
بانک قرض‌الحسنهٔ رسالت از بانک‌های عضو شبکهٔ شتاب و ارائه‌دهندهٔ انتقال وجه سه‌وجهی (کارت‌های مبدأ و مقصد غیر از کارت‌های بانک قرض‌الحسنهٔ رسالت) است. این بانک خدمات الکترونیک زیر را به مشتریان ارائه می‌دهد:

کارت مغناطیسی خودپرداز شامل کارت‌های «رسالت کارت» (کارت اصلی برداشت از حساب‌های باز شده در بانک)، «هدیه کارت»، «بن کارت» و «کارت خانواده»
اینترنت بانک
دستگاه کارتخوان فروش (با همکاری چند شرکت ثالث خصوصی طرف قرارداد فعال در این زمینه)
درگاه پرداخت اینترنتی (با همکاری چند شرکت ثالث خصوصی طرف قرارداد فعال در این زمینه)
خدمات زیر نیز تا ۱۶ اسفند ۹۲ در دسترس نبوده و وعدهٔ ارائهٔ آن‌ها در صفحات مربوط به هریک درج شده‌است:

همراه بانک (موبایل بانک)
پیامک و USSD (کدهای دستورهای مخابراتی شبکهٔ تلفن همراه)
همکاری با باشگاه فوتبال پرسپولیس[ویرایش]
بانک در تاریخ ۱ اسفند ۹۲ با علی پروین، مدیر عامل باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران به توافقاتی برای همکاری دوجانبه رسید. دربارهٔ این توافق در در وب‌سایت رسمی باشگاه پرسپولیس آمده‌است که هواداران می‌توانند با افتتاح حساب در این بانک از پرسپولیس حمایت کنند و در کنار آن، این مبالغ صرف توسعهٔ صنعت فولاد در ایران شده و شرکت ملی فولاد متعهد به مصرف این مبالغ در تولید و فعالیت اقتصادی خواهد بود. به دنبال این توافق سه‌جانبه، بخشی در وب‌سایت رسمی بانک به نشانی http://rqbank.ir/default-370.aspx با عنوان «کمپین هواداران پرسپولیس» به وجود آمد. این بخش شامل یک فرم عضویت برخط نیز بود.