آخرین تصاویر بهنام صفوی قبل از عمل جراحی

آخرین تصاویر بهنام صفوی قبل از عمل جراحی

جدید ترین تصاویر بهنام صفوی قبل از عمل جراحی


بهنام صفوی خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ که اخیراً از ابتلا به تومور مغزی خبر داده بود، امروز 29 تیر ماه برای جلوگیری از پیشرفت این عارضه زیر تیغ جراحان رفت.

به گزارش اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،حدود دو سال است که بهنام صفوی خواننده محبوب کشورمان گرفتار یک تومور مغزی است که با روش های مختلف درمانی نتوانست به این بیماری غلبه کند.

از سوی دیگر تومور مغزی بهنام صفوی شرایط جسمی وی را با مشکل رو به رو کرده و به همین دلیل در بیمارستان عرفان بستری شده است که به گفته منابع آگاه امروز این هنرمند جراحی می شود.

چندی پیش مدیر برنامه های بهنام صفوی در گفت و گو با برخی از خبرگزاری ها مطرح کرد: در این دوسال هیچ کس جز خود او از این بیماری خبر نداشت.

وی اعلام کرده بود که این خواننده جوان کشورمان مراحل درمان را با دارو طی می‌کرد که ما فکر می‌کردیم موضوع خاص و جدی نیست. اما حال که مرحله بیماری او حاد شده، او مجبور شد تا این موضوع را با ما درمیان بگذارد.


آخرین تصاویر بهنام صفوی قبل از عمل جراحی

بر اساس این گزارش؛ بهنام صفوی یکشنبه شب ۲۸ تیر ماه چند ساعت مانده به آغاز عمل جراحی خود با اشاره بیماری‌‌اش توضیح داد: با آزمایش‌های انجام گرفته و توصیه پزشکان قرار است صبح دوشنبه ۲۹ تیر ماه عمل جراحی سختی داشته باشم که تصور می کنم یکی از سخت ترین جراحی‌هایی باشد که تاکنون انجام داده‌ام اما خوشبختانه با روحیه خوبی که دارم و البته دعای خیر مردم هم اکنون در وضعیت مطلوبی به سر می برم و امیدوارم این عمل به خوبی انجام شود.
وی ادامه داد: امیدوارم بتوانم به کمک تیم پزشکی هر چه زودتر روی صحنه حضور پیدا کنم و این توان را داشته باشم که بیشتر از گذشته در خدمت طرفداران باشم.
جا دارد اینجا از همه افراد و دوستانی که طی این مدت پشتیبان من بودند صمیمانه قدردانی کنم. به ویژه طرفداران عزیز که طی هفته های اخیر صمیمانه ابراز لطف کردند و من را تنها نگذاشتند. می توانم بگویم شرمنده این عزیزان هستم که شبانه روزی از طریق دوستانم پیگیر مراحل درمانی بودند و باز هم امیدوارم که هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورم و در خدمت اهالی موسیقی باشم.
سیروان خسروی، مهدی یغمایی، سامان گوران، علی ضیا و تعدادی دیگر از هنرمندان و اهالی موسیقی در بیمارستان از بهنام صفوی ملاقات کردند.

بسیاری از دوستان وی در فضای مجازی برای سلامتی این هنرمند دعا می کنند.

آخرین تصاویر بهنام صفوی قبل از عمل جراحیآخرین تصاویر بهنام صفوی قبل از عمل جراحی

انتهای پیام/