close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...

    عکس جدید | دانلود آهنگ 94

    جدید ترین اخبار و حوادث ایران | سایت عکس | عکس کم یاب

    به گزارش گروه وبگردی 20:30، مردم در خیابان های مختلف شهرستان کرج، با در دست گرفتن پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران و با به صدا درآوردن بوق خودروها شادی خود را از این موفقیت در عرصه بین المللی ابراز کردند.

    بر اساس این گزارش، مردم شهرستان کرج با عبور از خیابان های مختلف شهر کرج و با به اهتزاز درآوردن پرچم ایران، از ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای در مقابل 6 قدرت جهان و به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و احقاق حقوق هسته ای ابراز خردسندی کردند.



    **بوشهری ها تدبیر دولت درگشودن قفل هسته ای را جشن گرفتند

    اقشار مختلف مردم بوشهر سه شنبه شب با تجمع در میدان حضرت امام (ره) این شهر کارساز شدن کلید دولت دبیر و امید درگشودن قفل مناقشه 12 ساله هسته ای در فرجام میمون مذاکرات ایران و گروه 1+5 را جشن گرفتند.

    بوشهری ها دراین تجمع و جشن خودجوش، پیروزی ملت ایران در دست یابی به توافق جامع هسته ای با رعایت اصول و خطوط قرمز تعیین شده نظام توسط تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران را ستودند.

    بوشهری ها دستاورد این توافق را نتیجه رهنمودها و هدایت های رهبر معظم انقلاب، پایبندی و عزم رییس جمهوری برای اجرایی کردن وعده داده شده درانتخابات، اعتماد نظام به فرزندان ملت درتیم مذاکره کننده با گروه 1+5 و نتیجه بخش شدن اقدام توام با خرد، تعقل، منطق و نگاه کارشناسی دولتمردان در مذاکرات وین اعلام کردند.

    بوشهری های شرکت کننده دراین جشن هسته ای پایان منازعه 12 ساله جمهوری اسلامی با طرف های خارجی در مذاکرات نفس گیر در وین در قالب مذاکرات را صحه گذاشتن و اعتراف دنیا به صداقت و حسن نیت مسوولان کشورمان در بیان صلح آمیز بودن برنامه های هسته ای ذکر کردند.

    شرکت کنندگان در این جشن درحالیکه با پخش شیرینی این دستاورد سترگ را به یکدیگر شادباش می گفتند با اجرای زنده ساز و نقاره ، موسیقی محلی و گرداندن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بر دستانشان ،شادمانی خود را از موفقیت فرزندان ملت در کابینه دولت یازدهم ابراز کردند.

    همچنین بوشهری ها در این جشن خودجوش بنرهایی در حمایت از دولت از جمله' ظریف متشکریم' طلوع آفتاب تدبیر و امید بر آسمان ایران زمین ' و 'روحانی تنها نیست' را در میدان حضرت امام (ره) نصب کردند.

    حضور چشمگیر مردم بوشهر در این جشن به حدی است که پلیس برای روان سازی آمد و شد وسایط نقلیه مسیر منتهی به برخی از خیابان های میدان امام (ره) را یک طرفه و مسدود کرده است.

    سردادن شعارهایی در حمایت از دکتر روحانی و بنر های متعدد همراه با عکس ظریف و عراقچی با نوشته 'تاریخ به احترام شما می ایستد' در دستان جمعیت شرکت کننده در این جشن از دیگر جلوه های این حضور مردمی در میدان امام (ره) بوشهر است.

    این جشن که پس از نماز مغرب و عشا آغاز شده است تا زمان مخابره خبر 22 و 30 دقیقه در فضایی آرام و با نشاط در حال انجام است.



    ** مردم بروجرد توافق هسته ای را جشن گرفتند

    مردم بروجرد سه شنبه شب با اعلام رسمی توافق ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 در خصوص پرونده هسته ای کشورمان با حضور در خیابان های شهر، به جشن و شادمانی پرداختند.

    زن و مرد و پیر و جوان در حالیکه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را در دست داشتند، با سردادن شعارهایی از تیم مذاکره کننده ایران قدردانی کردند.

    شرکت کنندگان در این جشن تصایر مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و اعضای تیم مذاکره کننده ایران را در دست داشتند و ندای زنده باد ایران سر می دادند.

    رانندگان خودروهای عبوری نیز با بوق زدن در جشن توافق هسته ای شرکت کردند.

    در لحظه مخابره خبر ترافیک سنگینی در انتهای خیابان تختی بروجرد به دلیل جشن و پایکوبی مردم ایجاد شده است و نیروی انتظامی با حضور در سطح شهر سعی در رفع ترافیک دارد.



    **شادی و شعف کردستانی ها

    مردم مرزدار و غیور استان کردستان با شور و شوق بسیار روند مذاکرات هسته ای را دنبال کرده و همزمان با سراسر کشور به ابراز شادی پرداختند.

    فضای حاکم بر شهر سنندج ، محلات پر ازدحام مرکز استان و سایر شهرهای این استان مرزی مملو از ابراز احساسات مردم در خصوص تلاش های موفقیت آمیز تیم هسته ای دولت تدبیر و امید است.

    شادی و سرور کردستانی ها در اماکن عمومی که پس از اذان مغرب و عشا و افطار شروع شده، همچنان ادامه دارد.



    ** شادمانی شهروندان مشهدی

    بدنبال بیانیه مشترک جمع بندی مذاکرات با گروه 1+5 بر سر مسائل صلح آمیز هسته ای، جمعی از شهروندان مشهدی سه شنبه شب با حضور در معابر عمومی به جشن و شادمانی پرداختند.

    مردم مشهد در حالی که پرچمهای ایران را در دست داشتد با شعار 'یاد دبستانی من و ..' و 'ایران ایران ' با حضور در برخی از معابر عمومی این شهر و از جمله بلوارهای وکیل آباد و هاشمیه به ابراز احساسات پرداخته و خوشحالی خود را از این اتفاق مهم اعلام کردند.

    شهروندان مشهدی این اتفاق مهم را به یکدیگر تبریک و شادباش گفتند و از تلاش مسوولین ذیربط و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بویژه دکتر ظریف وزیر امور خارجه و رییس جمهوری قدردانی کردند.

    شهروندان مشهد با به صدا در آوردن بوق وسائل نقلیه خود خوشحالی خود را از این اتفاق مهم نشان دادند؛ این مساله منجر به ترافیک در برخی معابر عمومی مشهد و به خصوص بلوارهای وکیل آباد و هاشمیه شده است .



    **جشن مردم شهرکرد

    جمعی از مردم شهرکرد نسبت پایان مذاکرات هسته ای ایران با پنج به اضافه یک،سه شنبه شب واکنش شادی از خود نشان دادند و این موفقیت ایران را جشن گرفتند.

    تعدادی از مردم مرکز استان با تردد در خیابان های کاشانی و فردوسی این شهر ،با بوق زدن ممتد و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، نسبت به این جمع بندی واکنش نشان دادند.

    تعدادی از جوانان با شعارهای « روحانی دوستت داریم » و « ظریف قهرمان ماست » به پایان مذاکرات واکنش مثبت نشان دادند.

    این تعداد پس از برگزاری جشن در چهارراه هواپیمایی به سمت بوستان ملت حرکت کردند و با ساز و دهل به جشن و پایکوبی پرداختند.

    در این بین جمعی از جوانان از دیپلماسی فعال دولت یازدهم ابزار خرسندی کردند و با صدای بلند 'محمد جواد ظریف ' را صدا می زدند.


    ** شادمانی مردم زنجان از مذاکرات هسته ای

    با اعلام رسمی نتایج مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای عضو گروه 1+ 5گروه های مختلف مردمی در جشن ها و مراسم هایی خودجوش، به برپایی جشن و شادمانی پرداختند.

    مردم استان زنجان در نقاط مختلف پس از روزها انتظار، امشب /سه شنبه/ گروه گروه در سطح خیابان ها حاضر شدند و شادمانی خود از این پیروزی را با اهتزاز پرچم ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

    مردم زنجان که همچون سایر مردم ایران 12 سال تمام فراز و نشیب های مذاکرات هسته ای را تحمل کرده بودند، امشب در جشن پایان انتظار خود به شادمانی و پایکوبی پرداختند.

    جوانان و گروه های مختلف که هرلحظه به شمار آنان افزوده می شود با به صدا درآوردن صدای بوق خودروهای خود، تجمع، آتش بازی و با سردادن شعارهایی از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران تقدیر کردند.

    امشب خیابان های سطح شهر های استان زنجان به خصوص برخی از خیابان ها از جمله شهرک کارمندان این شهر شاهد ترافیک سنگین و ازدحام جمعیتی است که برای ابراز شادمانی و خوشحالی خود از اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای با پیگیری و ایستادگی مردان دیپلماسی کشور یک صدا نوای زنده باد ایران سرمی دهند.



    ** جشن تدبیر و ایستادگی در کرمان

    مردم کرمان نیز شامگاه سه شنبه و همچنین ساعاتی پس از انتشار بیانیه مشترک ایران و گروه 1+5 با حضور در خیابان های شهر به ابراز شادمانی پرداختند.

    شهروندان کرمانی با به صدا در آوردن بوق خودروها در خیابان های اصلی و پرتردد شهر خوشحالی خود از موفقیت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات سخت و فشرده هسته ای با شش کشور جهان ابراز کردند.

    شمار قابل توجهی از مردم بویژه جوانان نیز حوالی ساعت 21 امشب در میدان کوثر شهر کرمان و خیابان های اطراف آن حضور یافتند و به جشن و پایکوبی پرداختند.

    جوانان حاضر در اطراف میدان کوثر با دست زدن ممتد و تکان دادن پرچم جمهوری اسلامی ایران شعار می دادند 'روحانی مچکریم'، 'دکتر ظریف زنده باد روحانی پاینده باد'.

    قشرهای مختلف مردم با ابراز خرسندی از به سرانجام رسیدن 22 ماه مذاکرات نفس گیر مردان هسته ای جمهوری اسلامی ایران در برابر نمایندگان شش کشور قدرتمند جهان، زحمات وزیر امور خارجه و اعضای تیم هسته ای را ستودند.

    گروهی از جوانان در مسیر بلوار جمهوری اسلامی بین رهگذران شربت توزیع کردند.

    حضور مردم در میدان کوثر و خیابان های اطراف شهر کرمان موجب ترافیک خودرو در خیابان های اطراف شد و ماموران راهنمایی و رانندگی به همراه نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و روان سازی ترافیک تلاش کردند.

    گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر استان حاکی است مردم سایر شهرها نیز در پی توافق اخیر ایران و گروه 1+5 به جشن و سرور پرداختند.



    **جشن و شادمانی اردبیل را فرا گرفت

    همزمان با دیگر مناطق کشور، مردم شهر اردبیل سه شنبه شب در خیابان ها و معابر این شهر به شادمانی پرداخته و جشن هسته ای برگزار کردند.

    به گزارش خبرنگاران ایرنا، اغلب خیابان های شهر اردبیل از ساعاتی پیش مملو از خودرو شده و مردم با به صدا درآوردن بوق و روشن کردن چراغ های خودروهای خود به شادمانی پرداخته و با سردادن شعارهای مختلف از مذاکره کنندگان هسته ای کشور تقدیر و تشکر می کنند.

    تعداد از کودکان و نوجواناتن نیز با تکان دادن پرچم جمهوری اسلامی ایران و بادکنک های رنگی در جشن هسته ای با والدین و خانواه های خود شریک شده اند.

    بیشترین ازدحام مردمی هم اکنون درمیدان بسیح اردبیل بوقوع پیوسته به طوری که حرکت خودروها در اطراف این میدان به سختی و بسیار کند انجام می گیرد.

    در دیگر معابر و خیابان های شهر اردبیل نیز ترافیک شدید خودروها حاکم بوده و عبور و مرور به سختی و با کندی صورت می گیرد.

    نیروهای انتظامی بویژه نیروهای پلیس راه با تلاش بسیار در حال ایجاد سهولت در رفت و آمد خودروها بوده و درکنار مردم بر شادمانی آنها نظارت دارند.

    از دیگر شهرستان های استان اردبیل نیز گزارش هایی از شادمانی مردم به خاطر توافق هسته ای مخابره می شود.



    **جمع بندی مذاکرات هسته ای، مردم سمنان را برای شادی به خیابان کشاند

    مردم سمنان، سه شنبه شب ساعاتی پس از اعلام نتیجه جمع بندی مذاکرات هسته ای بین ایران اسلامی و کشورهای 5+1 برای ابراز شادمانی خود از این نتیجه به خیابانها آمدند.

    مردم سمنان از ساعتی پس از افطار در بیست و هفتمین روز از ماه مارک رمضان، در خیابانهای مرکزی به خصوص از میدان کوثر به مسیر بلوار قائم(عج) تا میدان سعدی، در خیابان و پیاده روها شادمانگی کردند.

    خودروهای عبوری با چراغ دادن و نواختن بوق خودرو، تکان دادن پرچم و کودکان با بادکنک های رنگی، شادمانگی خود را از به ثمر نشستن نتیجه ماه ها تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران با قدرتهای دنیا ابراز کردند.

    جوانان پرشور در این تجمع های کوچک و بزرگ با سردادن فریادهای ظریف متشکریم، از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، به خاطر تلاش بی وقفه برای به اثبات رساندن حقانیت ایران اسلامی در داشتن دانش صلح آمیز هسته ای قدردانی کردند.



    **جشن و شادمانی مردم کرمانشاه

    هزاران نفر از مردم کرمانشاه بعد از افطار با حضور در خیابان های سطح این شهر از موفقیت کشورمان در مذاکرات با گروه 1+5 ابراز شادمانی کردند.

    مردم کرمانشاه با سردادن شعارهایی موفقیت تیم هسته ای کشورمان را در مذاکرات هسته ای جشن گرفتند.

    جمعی از شرکت کنندگان در این مراسم جشن در بلوار نوبهار، سی متری دوم، میدان مرکزی و خیابان برق کرمانشاه به صورت خودش جوش حضور یافته و در گروه های کوچک و بزرگ به ابراز شادمانی پرداختند.

    شرکت کنندگان در این جشن مردمی که اکثر آن ها را جوانان و نوجوانان تشکیل می دادند با سردادن شعارهای «روحانی تشکر تشکر، روحانی دوست داریم، ظریف تشکر تشکر» از دولت تدبیر و امید برای به سرانجام رساندن مذاکرات هسته ای قدردانی کردند.

    سرنشینان خودروها نیز با به صدا درآوردن بوق ماشین های خود و تکان دادن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران شادمانی خود را در این جشن بزرگ ملی به نمایش گذاشتند.

    پخش آهنگ های کردی و حماسی در سطح خیابان ها و محلات و پخش شیرینی توسط مردم حال و هوای خاصی به جشن مردم کرمانشاه داده است.

    هم اکنون (ساعت 24) اکثر خیابان ها و محلات منطقه 22 بهمن کرمانشاه مملو از جمعیت شادمان است.

    براساس گزارش خبرنگاران ایرنا، مردم دیگر مناطق کرمانشاه نیز از دستاوردهای مذاکرات هسته ای ابراز خوشحالی و به جشن و شادی پرداختند.



    ** جشن پیروزی هسته ای در شیراز

    به دنبال پیروزی هسته ای، مردم شیراز پس از افطار در حالیکه سوار بر خودروهای خود بودند با زدن بوق و شیپور به خیابان ها آمده و به جشن و پایکویی پرداختند.

    به گزارش شامگاه خبرنگار ایرنا از محل تجمع مردم در بلوار چمران شیراز، مردم در حالی که پرچم ایران و عکس های روحانی رییس جمهور و ظریف وزیر امور خارجه ایران را در دست داشتند با شعار ظریف دلاور هسته ای متشکریم ، روحانی متشکریم به ابراز و احساسات پرداختند .

    خیابان های منتهی به بلوار چمران براثر ازدحام خودروها مسدود شده و مردم به صورت پیاده در حال حرکت به سمت این بلوار هستند.

    مردم و به ویِژه جوانان در جای جای بلوار چمران در حال ابراز خوشحالی هستند و برف پاکن خودروها با بستن بادبادک جلوه خاصی به این جشن داده است .

    ابراز خوشحالی سرنشینان خودرو ها و توزیع شیرینی در میان مردم از دیگر نکات دیدنی این جشن خیابانی بود .

    لحظه به لحظه بر جمعیت مردم در بلوار چمران افزوده می شود.

    تعداد زیادی نیروی انتظامی کنترل بلوار چمران را در دست دارند.



    **جوانان کهگیلویه وبویراحمد موفقیت های تیم هسته ای را جشن گرفتند

    شماری از جوانان کهگیلویه وبویراحمدی سه شنبه شب با حرکت در خیایانها و معابر عمومی شهرهای این استان و بوق و سوت شادی زدن، موفقیت تیم هسته ای را جشن گرفتند.

    در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد تعداد پرشماری از جوانان ونوجوانان با راه انداختن کاروان شادی در بلوارهای مرکزی ، پارک ساحلی و بلوار عدل این شهر با بوق زدن و ابراز خوشحالی، از تلاشهای تیم هسته ای تشکر کردند.

    برخی از جوانان با در دست داشتن پرچم و پلاکاردهایی با عنوان ظریف قهرمان خسته نباشی ، سرداران دیپلماسی تشکر به ابراز احسات از تبلور غیرت ایرانی پرداختند.

    در شهرهای دوگنبدان و دهدشت ودیگر شهرهای استان جوانان با تمجید از تدبیر دولت تدبیر و امید، موفقیت تیم هسته ای را تبریک گفتند.



    **خلیج فارس شاهد شادمانی مردم بندرعباس از توافق هسته ای

    جمعی از مردم بندرعباس با حضور در ساحل خلیج فارس رسیدن به توافق هسته ای را جشن گرفتند.

    به گزارش ایرنا در این برنامه خودجوش که با پیام و فراخوان و دعوت در شبکه ها و نرم افزارهای مجازی شکل گرفت ،مردم سه شنبه شب با گرد آمدن زیر پرچم برافراشته ایران در بوستان غدیر و سر دادن شعار و سرودهای میهنی،از این رویداد به عنوان یک دستاورد بزرگ ابراز خوشحالی کردند.

    'ای ایران'،'یار دبستانی ' و 'وطن'از سرودهای اجرا شده در این برنامه بود و در کنار آن شعارنوشته هایی مانند 'اسراییل تسلیت تسلیت' ،'روز سرافرازیه ملت ازت راضیه' و 'سلام بر سفیرصلح'،به همراه پرچم ایران در دست مردم به چشم می خورد.

    رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان نیز با حضور در این آیین در سخنانی کوتاه ،توافق اتمی را تبریک گفت.

    حجت الاسلام محمد ذاکری این توافق را یک نقطه عطف در ایران و جامعه جهانی توصیف کرد.

    این فعال سیاسی ،ایجاد امید در مردم و پیشگیری از پیامدهای ناگوار و غیرقابل پیش بینی را از مهمترین دستاوردهایی دانست که در سایه همراهی مردم ،حمایت رهبری و خردگرایی دولت و تیم مذاکره کننده به دست آمده است.

    حجت الاسلام ذاکری اضافه کرد:هم اکنون عده ای که منافعشان در تضاد با ملت است از این توافق نگران و ناراحت هستند و حتی ممکن است آن را به تمسخر بگیرند اما واقعیت اینست که با توافق یاد شده، زمینه توجه بیشتر دولت به مطالبات مردم و وعده های داده شده فراهم شده است.

    این آیین با توزیع شیرینی و راه افتادن کاروان های خودرویی در خیابان ها و به صدا درآوردن بوق شادمانی ادامه یافت.



    **مردم گناوه پیروزی هسته ای را جشن گرفتند

    همزمان با دیگر نقاط کشور، جمعی از مردم گناوه سه شنبه شب بصورت خودجوش با تجمع در ساحل این بندر و در کنار پرچم مقدس جمهوری اسلامی پیروزی بزرگ هسته ای ایران را باشور ونشاط خاصی جشن گرفتند.

    تجمع کنندگان در این برنامه با عنوان 'کلید تدبیر، قفل تحریم ها را بازکرد' با ابراز خرسندی از به سرانجام رسیدن 22 ماه مذاکرات نفس گیر مردان هسته ای جمهوری اسلامی ایران در برابر کشورهای گروه 1+5 ، از دیپلماسی فعال دولت یازدهم ابراز خرسندی و از تلاش بی وقفه وزیر امور خارجه و اعضای تیم هسته ای قدردانی کردند.

    در این مراسم با توزیع شربت و شیرینی و اجرای موسیقی محلی، تجمع کنندگان شادی خود را از این موفقیت در عرصه بین المللی ابراز کردند.

    نصب بنر رییس جمهوری و وزیر امورخارجه با نوشته 'روحانی دوستت داریم'، 'روحانی متشکریم' در محل برپایی جشن پیروزی هسته ای نظر هر رهگذری را بخود جلب می کرد.

    فعالان اجتماعی این منطقه همچنین با اعلام رسمی توافق ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 در شبکه های مجازی این موفقیت را به هم تبریک گفتند.

    این جشن از ساعت 22.30 دقیقه سه شنبه آغاز و تا ساعات اولیه هکر نست چهارشنبه ادامه داشت.



    **جشن و سرور مردم بیرجند

    جمعی از مردم بویژه جوانان بیرجندی سه شنبه شب با تجمع در میدان دانشگاه آزاد اسلامی این شهر موفقیت تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران را جشن گرفتند.

    شرکت کنندگان در این جشن با در دست گرفتن پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران و با به صدا درآوردن بوق خودروها شادی خود را از این موفقیت در عرصه بین المللی ابراز کردند.

    در این میان خودروهایی که عکس روحانی و ظریف را بر روی بدنه خودروی خود نصب کرده نیز به چشم می خورد.

    بیرجندی ها در این تجمع و جشن خودجوش، پیروزی ملت ایران در دست یابی به توافق جامع هسته ای با رعایت اصول و خطوط قرمز تعیین شده نظام توسط تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران را ستودند.



    **شادی شهروندان یزدی به مناسبت موفقیت هسته ای کشورمان



    پس از اعلام رسمی نتیجه مذاکرات هسته کشورمان با گروه 5 +1 شهروندان یزدی سه شنبه شب با حضور در میدان فرهنگ این شهر (نعل اسبی ) موفقیت تیم مذاکره کننده هسته کشورمان را جشن گرفتند.

    به گزارش ایرنا این عده که بیشتر آنان را جوانان تشکیل می دادند از ساعت 22 شب با سردادن سرود ملی و ای ایران به خاطر این موفقیت ابراز سادمانی کردند.

    این جوانان را که عموم مردم نیز همراهی می کردند با سر دادن شعارهایی مانند نگاش نکن ظریفه شش نفر را حریفه ، روحانی تشکر تشکر ، سفیر صلح ایران تشکر تشکر ، دلواپس هسته ای برو بخواب خسته ای ، روحانی مچکریم این موفقیت را جشن گرفتند.

    براساس این گزارش ، این حضور و جشن بصورت خود جوش در گروهها و دسته های مخلتف با دست زدن و سوت همراه بود و از طرفی نیز نیروی انتظامی ضمن کنترل و هدایت جوانان فضای خوب و بدور از تنش را فراهم کرده بود بگونه ای که در بین شعارها نیروی انتظامی تشکر تشکر را نیز سر می دادند .

    سرنشینان خودروها نیز به روشن کردن چراغ ها و به صدا در آوردن بوق و موتور سواران نیز با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان در این شادمانی و سرور شرکت کردند.

    در لحظه مخابر خبر کم کم از حضور جوانان کاسته شده و در حال رفتن به منازل خود هستند .



    **مردم اصفهان موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را جشن گرفتند



    مردم اصفهان همگام با سایر هموطنان موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در مذاکره با گروه 1+ 5 که منجر به رسمیت شناختن حق غنی سازی در خاک کشور شد را جشن گرفتند.

    به گزارش ایرنا، مردم اصفهان سه شنبه شب با حضور در خیابان های این شهر ، شادمانی خود از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و موفقیت دیپلمات های هسته ای کشورمان در متقاعد کردن جهان به حق برخورداری ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای و فرو ریختن دیوارهای تحریم ظالمانه علیه ملت ایران را ابراز داشتند.

    در جشن هسته ای مردم اصفهان که تا پاسی از نیمه شب ادامه داشت، شهروندان بویژه جوانان با به حرکت در آوردن برف پاکن ها و به صدا در آوردن بوق اتومبیل های خود در خیابان های این شهر به شادمانی پرداختند.

    اصفهانی ها همچنین با در دست داشتن پرچم کشورمان با سردادن شعارهایی در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای، از سیاست های خارجی دولت تدبیر و امید برای دفاع از حقوق ملت و منافع ملی در عرصه بین الملل همچنین تقویت جایگاه کشورمان در عرصه بین الملل و تلاش برای از بین بردن اتهامات واهی به ملت ایران در راستای ایران هراسی در منطقه و جهان و برقراری ارتباط عزتمند با کشورهای منطقه و جهان مبتنی بر احترام متقابل تقدیر و تشکر کردند.



    **شادی و سرور مردم سیستان و بلوچستان از موفقیت مذاکرات هسته ای



    سیستان و بلوچستان از هامون تا عمان در شب تاریخی پیروزی هسته ای سراسر در سرور و شادمانی است.

    به گزارش ایرنا امشب (سه شنبه شب) خیابان های شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان شاهد ترافیک سنگین و ازدحام جمعیتی است که برای ابراز شادمانی و خوشحالی خود از موفقیت جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به حق مسلم شان به انرژی صلح آمیز هسته ای یک صدا فریاد زنده باد ایران، زنده باد ظریف سر می دهند.



    همزمان با دیگر مناطق کشور، مردم شهر زاهدان نیز در خیابان ها و معابر این شهر به ویژه خیابان دانشگاه جشن هسته ای را برگزار کردند به طوری که با حضور چشمگیر مردم عبور و مرور در این خیابان بسیار کند شده بود.



    شور و شعف مردم وصف ناپذیر است، زن و مرد و پیر و جوان یک صدا با تکان دادن پرچم ها و فریاد انرژی هسته ای حق مسلم ماست، ما حریف شش کشوریم و خسته نباشی ظریف قهرمان بار دیگر نشان دادند چون کوه استوار و مستحکم پشتیبان نظام و دولت هستند.



    محمدرضا دوستی یکی از شهروندان زاهدانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از سال ها انتظار با رهبریهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب و توانایی تیم قدرتمند هسته ای به ویژه وزیر امور خارجه، ایران اسلامی در این میدان پیروز و سربلند شود.

    وی ادامه داد: بیست و دو ماه انتظار بالاخره جواب داد و امروز ایران جایگاه اصلی خود را در میان کشور های دنیا به دست آورد.

    وی تصریح کرد: درود بر رهبر فرزانه، آفرین روحانی و آفرین به ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای ایران.



    به گزارش خبرنگاران ایرنا مردم شهرستانهای مختلف سیستان و بلوچستان ساعاتی پس از افطار به خیابانها ریخته و شادی و شعف خود را نشان می دهند.

    مردم زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان سوار برخودروها با حضور در خیابان ها و بوق زدن و حمل پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران خوشحال خود را ابراز می کنند.

    اقشار مختلف مردم در شهرهای جنوبی سیستان و بلوچستان نیز پیروزی ملت و دولت ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای را جشن گرفته و همچنان به شادمانی مشغول هستند.

    جوانان کنارک در حمایت از تیم مذاکره کننده و موفقیت ایران اسلامی در این میدان بزرگ با برافراشتن پرچم و برپایی رژه موتوری در بلوار ساحلی بصورت خودجوش جشن پیروزی برپا کردند.

    مردم خاش نیز در مساجد جامع امام حسین (ع) و حیدر کرار ( رض) اهل سنت شهرستان خاش بعد از نماز تراویح از تلاشهای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با طرفهای غربی قدردانی و برای سربلندی کشور دعای خیر کردند.

    جشن بزرگ هسته ای در شهرستانهای سراوان، ایرانشهر، دلگان، سیب سوران، مهرستان، فنوج، قصرقند، نیکشهر و سرباز با حضور پرشور مردم به ویژه جوانان برگزار شد.

    مردم شیعه و سنی چابهار نیز امشب پیروزی افتخار آفرین ایران در مذاکرات هسته ای را با جشن و شادی سپری کردند.

    گفته می شود مردم چابهار به ویژه جوانان به پاس تجلیل از زحمتهای تیم مذاکره کننده هسته ای فردا با حضور هنرمندان و خوانندگان محبوب کشوری جشن پیروزی در پشت هتل لیپار برگزار خواهند کرد.



    **موج شادی اراک را فراگرفت



    با اعلام جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای 1+ 5 موج شادی اراک را فراگرفت و مردم این شهر شامگاه سه شنبه با حضور در خیابان شهید شیرودی و میدان های اطراف آن ، پیروزی تیم مذاکره کننده کشور را جشن گرفتند.

    اقشار مختلف مردم اراک از زن و مرد و پیر و جوان در جای جای خیابان شهید شیروی تجع کرده و با سردادن شعارهای الله اکبر، ظریف متشکریم و روحانی تنها نیست از تلاش تیم مذاکره کننده و دولت قدردانی کردند.

    آنان با درست داشتن عکسهای مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و دکتر ظریف تلاشهای مسوولان نظام مقدس اسلامی برای به ثمر رسیدن مذاکرات را ارج نهادند.

    در پاره ای از عکس ها کلیدی به همراه تصویر دکتر روحانی قرار داشت که نشان می داد کلید دیپلماسی دولت تدبیر و امید سر انجام قفل مذاکرات با1+ 5 را گشود و این ماراتن را به سرانجام مناسبی رساند.

    شرکت کنندگان که بیشتر به صورت خانوداگی وهمراه با کودکان خود در این جشن حضور یافته بودند این پیروزی را به یکدیگر تبریک می گفتند و با پخش شیرینی دیگران را نیز در شادکامی خود شریک می کردند.

    حضور نوجوانان و کودکان که صورتهای خود را به رنگ پرچم مقدس ایران اسلامی تزئین کرده بودند بر زیبایی این مراسم افروده بود.

    عده زیادی از شهروندان نیز در حالی که چراغ های چشمک زن خودروهای خود را روشن کرده و بوق می زدند، عسکهای رئیس جمهور ، وزیر امور خارجه و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را از پنجره خودروی به سمت بیرون گرفته و شادمانی می کردند.

    جمعهی از جوانان موتورسیکت سوار نیز در حالی که پرچم ایران رابالای سر خود می چرخاندند شادمانی خود از این پیروزی را ابراز می کردند.

    نیروی انتظامی نیز در خیابانهای اراک حضو پر رنگی داشت و تلاش خود را برای نظم بخشیدن به عبور و مرور مردم به کار گرفته بود.

    اراک - مرکز استان مرکزی- یکی از کلانشهرهای کشور است که بیش از 600 هزار نفر جمعیت دارد.



    **شهروندان قزوینی موفقیت هسته ای کشورمان را جشن گرفتند



    شهروندان قزوینی بدنبال به نتیجه رسیدن مذاکرات با گروه 1+5 و به رسمیت شناختن حقوق هسته ای کشورمان از سوی قدرت های جهانی سه شنبه شب با حضور در خیابان ها و معابر عمومی، به شادمانی پرداخته و جشن گرفتند.

    به گزارش ایرنا، شادمانی قزوینی ها در پی موفقیت کشورمان در مذاکرات هسته ای تا هکر نست روز چهارشنبه ادامه داشت.

    شهروندان قزوینی با حضور خودجوش در خیابان های مرکزی این شهر از جمله خیابان های خیام شمالی، بلوار و چهار راه عدل به خوشحالی و ابراز احساسات پرداخته و خود را با شادی سایر هموطنان در موفقیت کشور در مذاکرات هسته ای سهیم کردند.

    حضور پرشور قزوینی ها در جشن خودجوش هسته ای، موجب ایجاد ترافیک سنگین در خیابان های مذکور شد، به طوری که تردد خودروها از این مسیرها تا ساعتی پس از هکر نست نیز به سختی صورت گرفت.

    جمع زیادی از رانندگان خودروهای عبوری نیز در خیابان های مختلف قزوین، شادی خود را از به نتیجه رسیدن توافقات با به صدا درآوردن بوق های ممتد نشان دادند.

    جمعی از شرکت کنندگان در این جشن خودجوش تصایری از مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و وزیر خارجه را دست داشتند و شعار ' روحانی مچکریم، روحانی مچکریم'، 'ظریف زنده باد، روحانی پاینده باد' را سر می دادند.

    عده ای از حاضران در این جشن خودجوش نیز در حالی که پرچم های سه رنگ کشورمان را دست داشتند، شعر 'یار دبستانی من ' را می خواندند و شعار 'ایران، ایران' سر می دادند.

    پخش شیرینی و شکلات بین مردم از سوی جمعی از حاضران از دیگر نکات قابل توجه جشن هسته ای در قزوین بود.

    ماموران پلیس انتظامی و راهنمایی و رانندگی قزوین با هدایت خودروها، روان سازی ترافیک و برقراری نظم، مردم را در این جشن خودجوش همراهی کردند.



    **جشن وشادی همدانیها برای پیروزی هسته ای



    پس از اعلام نتیجه مذاکرات هسته ای گروه 5+1 و تیم دیلماسی کشورمان، شهروندان همدان سه شنبه شب با حضور در بلوار ارم اقدام به جشن و پایکوبی کردند.

    به گزارش ایرنا بیش از صدها تن از جوانان با حضور در بلوار ارم شهر همدان و با در دست داشتن پارچه نوشته ای حاوی تصاویر مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و محمد جواد ظریف ساعتها به جشن پرداختند.

    شماری از جوانان پرچم سه رنگ ایران را در دست داشتند و تعدادی نیز بنرهایی با متن پیام تشکر از تیم هسته ای را حمل می کردند.

    جوان با هلهله و شادی و کف و سوت زدن بصورت دسته جمعی شعارهایی در حمایت از تیم هسته ای و دولت روحانی سر دادند.

    تجمع کنندگان با سر دادن شعار روحانی مچکریم و 'وزیر خوب و شریف دکتر جواد ظریف' اقدام تیم مذاکره کننده از حمایت از دستاوردهای هسته ای ایران را ستودند.

    جوانان که به صورت گروه گروه و دسته دسته گردهم آمده بودند سرود معروف یار دبستانی را همزمان سر دادند.

    'وزیر اهل منطق یادآور مصدق'، 'اصلاحات زنده

    به وبلاگ خود خوش امدید
    notice بازدید : 324 چهارشنبه 24 تير 1394 زمان : 16:44
    ارسال نظر برای این مطلب

    تعداد صفحات : 242

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 486
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17012
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 472
  • بازدید ماه : 11135
  • بازدید سال : 79336
  • بازدید کلی : 2291762
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی